Gündə 3 fincan qəhvə içmək...
20.09.2023 [16:20]
Şahanə
Gündə 3-4 fincan qəhvə içmək sağlamlıq üçün faydalı ola bilər, BMJ (Britaniya Tibb Jurnalı) nəşrində dərc olunmuş icmalda bildirilib.
Keçirilmiş tədqiqatların nəticələrinə əsasən bu miqdarda gündəlik qəhvə içilməsi ciyər xəstəlikləri və infarktın, eləcə də xərçəngin bəzi növlərinin yaranması riskini azaldır.
Lakin bunun səbəbinin yalnız kofe ilə bağlı olması sübuta yetirilməyib.
Araşdırmada eyni zamanda qeyd olunur ki, hamilələlik dövründə qəhvənin böyük miqdarda qəbul edilməsi ziyanlı ola bilər.
Ekspertlər bildirir ki, kofeni dərman əvəzinə sağlamlıq məqsədi ilə və ya xəstəliyin qarşısnı almaq məqsədilə qəbul etmək məsləhət deyil.
Southampton Universitetinin əməkdaşları qəhvənin insan orqanizminə təsirini tədqiq edən 200-dən çox elmi araşdırmanın nəticələrini nəzərdən keçirərək yuxarıda qeyd olunmuş müəyyən nəticələrə gəlib.
Qeyd olunub ki, qəhvə içməyənlərlə müqayisədə gündə 3 fincan kofe içənlərdə ürək xəstəliyinin yaranması və ya bu növ xəstəliklərdən ölmə riski, aparılmış tədqiqatların nəticələrinə əsasən, azalır.
Qəhvə içməyin ən böyük xeyri isə ciyər xəstəliklərinin və ən əsası, ciyər xərçəngi riskinin azaldılması hesab olunub.
Eyni zamanda Southampton Universitetinin tibb fakültəsinin professoru Paul Roderick qeyd edib ki, qəhvənin sağlamlığa təsiri təhlil edilərkən eyni zamanda "insanın yaşı, siqaret çəkib-çəkməməsi, idman edib-etməməsi kimi amillər də nəzərdən qaçırılmamalıdır".
"Həyat boyu yaranan risklərin müəyyən balansı mövcuddur, müəyyən miqdarda qəhvə qəbul etmək riskləri üstələyir," - o deyib.
Britaniya həkimləri hamilə qadınlara gündə kofeinin miqdarı 200 milliqramdan çox olmamaq şərti ilə iki fincan qəhvə içməyi məsləhət görür, bundan çox miqdar isə uşaqsalma riskini artıra bilər.
Alimlər qəhvəni aşırı miqdarda şəkər, süd və ya qaymaq və eləcə də müxtəlif növ yağlı qəlyanaltılar qəbul etmədən içməyi məsləhət görür.
Xəbər lenti
Hamısına baxDünya
09 İyun 23:48
Dünya
09 İyun 23:25
Dünya
09 İyun 22:42
Xəbər lenti
09 İyun 22:30
Dünya
09 İyun 22:15
İqtisadiyyat
09 İyun 21:59
Dünya
09 İyun 21:20
Dünya
09 İyun 21:07
Dünya
09 İyun 20:43
Dünya
09 İyun 20:32
Dünya
09 İyun 20:17
İqtisadiyyat
09 İyun 19:56
Dünya
09 İyun 19:51
Gündəm
09 İyun 19:44
Sosial
09 İyun 19:25
Dünya
09 İyun 19:10
YAP xəbərləri
09 İyun 18:19
YAP xəbərləri
09 İyun 17:49
YAP xəbərləri
09 İyun 17:14
Elanlar
09 İyun 17:13
YAP xəbərləri
09 İyun 16:42
YAP xəbərləri
09 İyun 16:39
YAP xəbərləri
09 İyun 16:38
İqtisadiyyat
09 İyun 16:05
Siyasət
09 İyun 15:57
Dünya
09 İyun 15:29
Sosial
09 İyun 15:20
YAP xəbərləri
09 İyun 15:15
YAP xəbərləri
09 İyun 14:32
İqtisadiyyat
09 İyun 14:19
Elm
09 İyun 14:19
YAP xəbərləri
09 İyun 14:18
YAP xəbərləri
09 İyun 14:17
YAP xəbərləri
09 İyun 14:16
İqtisadiyyat
09 İyun 14:15
YAP xəbərləri
09 İyun 14:03
Dünya
09 İyun 13:17
İqtisadiyyat
09 İyun 12:53
Gündəm
09 İyun 12:20
İqtisadiyyat
09 İyun 12:16
Turizm
09 İyun 12:06
Siyasət
09 İyun 12:03
Siyasət
09 İyun 12:01
Siyasət
09 İyun 11:59
İqtisadiyyat
09 İyun 11:50
Sosial
09 İyun 11:35
Hadisə
09 İyun 11:35
İqtisadiyyat
09 İyun 11:25
Sosial
09 İyun 10:58
İqtisadiyyat
09 İyun 10:47
Siyasət
09 İyun 10:45
Siyasət
09 İyun 10:43
Sosial
09 İyun 10:33
Siyasət
09 İyun 10:18
İqtisadiyyat
09 İyun 09:55
Analitik
09 İyun 09:30
Analitik
09 İyun 09:17
Sosial
09 İyun 08:54
Sosial
09 İyun 08:32
Dünya
08 İyun 23:32
Dünya
08 İyun 23:17
Müsahibə
08 İyun 22:45
Dünya
08 İyun 22:31
Dünya
08 İyun 22:18
Elanlar
08 İyun 22:01
Dünya
08 İyun 21:50
Sosial
08 İyun 21:29
İqtisadiyyat
08 İyun 21:10
Dünya
08 İyun 20:42
Xəbər lenti
08 İyun 20:39

