Yeni tədqiqat: Vitamin D ...
17.10.2024 [08:37]
Yeni bir tədqiqata görə, vitamin D əlavələri qan təzyiqini, xolesterolu və insulini yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər. Bu, D vitamininin kardiometabolik sağlamlıq üçün faydalarını araşdıran yeni tədqiqat nəticəsində məlum olub. D vitamini əlavəsinin faydaları ilə bağlı araşdırmalar onun kardiometabolik sağlamlığın qorunmasında dəyərinə yeni bir baxış verir.
Araşdırmanı Çin və ABŞ-dan olan tədqiqatçılar aparıb.
Araşdırma 17 min 656 iştirakçı arasında olub və müxtəlif qlobal məkanlarda geniş şəkildə fərqli populyasiyalar arasında aparılıb. Alimlər D vitamini əlavəsinin müəyyən xəstəliyə tutulan insanlara fayda verdiyini aşkarlayıblar.
Tədqiqat “Engineering” jurnalında dərc olunub.
Qeyd edək ki, bununla bağlı əvvəlki araşdırmalar uyğunsuzluq təşkil edib.
Xəbər lenti
Hamısına baxDünya
08 İyun 12:51
Dünya
08 İyun 12:45
Dünya
08 İyun 12:25
İqtisadiyyat
08 İyun 12:21
Sosial
08 İyun 12:20
YAP xəbərləri
08 İyun 12:09
Dünya
08 İyun 11:42
YAP xəbərləri
08 İyun 11:34
İdman
08 İyun 11:19
İqtisadiyyat
08 İyun 11:02
Elm
08 İyun 11:01
Dünya
08 İyun 10:57
Sosial
08 İyun 10:56
Dünya
08 İyun 10:22
Dünya
08 İyun 09:45
YAP xəbərləri
08 İyun 09:27
Dünya
08 İyun 09:17
Dünya
08 İyun 08:50
Dünya
08 İyun 08:25
Dünya
08 İyun 07:46
Dünya
08 İyun 07:30
Hadisə
07 İyun 23:42
Dünya
07 İyun 22:30
Siyasət
07 İyun 21:23
Dünya
07 İyun 20:17
Dünya
07 İyun 19:31
Sosial
07 İyun 18:34
Sosial
07 İyun 17:12
Siyasət
07 İyun 16:13
Dünya
07 İyun 15:40
Dünya
07 İyun 14:27
Dünya
07 İyun 13:31
Dünya
07 İyun 12:25
Dünya
07 İyun 11:19
Dünya
07 İyun 10:21
Dünya
07 İyun 09:50
Hadisə
07 İyun 08:39
Dünya
06 İyun 21:43
Dünya
06 İyun 20:35
YAP xəbərləri
06 İyun 19:31
Dünya
06 İyun 19:17
Siyasət
06 İyun 18:58
Dünya
06 İyun 18:22
Dünya
06 İyun 17:31
Maraqlı
06 İyun 16:40
Maraqlı
06 İyun 15:54
Dünya
06 İyun 15:28
Mədəniyyət
06 İyun 14:32
Dünya
06 İyun 14:10
Dünya
06 İyun 13:58
Dünya
06 İyun 13:22
Dünya
06 İyun 12:45
Gündəm
06 İyun 12:37
Gündəm
06 İyun 11:50
Siyasət
06 İyun 11:21
Siyasət
06 İyun 11:20
İqtisadiyyat
06 İyun 10:58
Analitik
06 İyun 10:35
Analitik
06 İyun 10:12
İqtisadiyyat
06 İyun 09:54
Analitik
06 İyun 09:30
Sosial
06 İyun 09:16
Ədəbiyyat
06 İyun 08:59
Ədəbiyyat
06 İyun 08:32
Dünya
06 İyun 07:45
İdman
06 İyun 07:26
Dünya
05 İyun 23:49
Dünya
05 İyun 23:25
Dünya
05 İyun 23:10
Dünya
05 İyun 22:41

